Veckan är snart slut &

Då kommer Tobias hem! Har saknat honom extremt mycket.
Först var han borta i 2 veckor, när han väl kom hem träffades vi mindre än en dag. Nu har han ju åkt upp igen och är väl ute i skogen eller något där telefoner inte är tillåtet så vi har inte pratat sen i söndagskväll.
Så nu får han jätte gärna komma hem!

Idag har jag varit ute med Joey, lekt lite och ätit frukost.
Ska försöka äta runt 11-12 igen så jag inte är lika hungrig som igår.

Detta står på mitt schema idag:
  • Städa (så mycket jag orkar)
  • Diska
  • Träna Joey
  • Fotbollsträning
Så nu ska jag börja med att diska, inte världens roligaste men det måste göras. Ingen mamma som gör det åt mig längre HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0