TRÄNINGSVÄRK med stora bokstäver

Har varit ute på en, för Joey, långpromenad. Det var lagom kallt ute och riktigt skönt.
Dock vill jag inte ut mer för träningsvärken i mina ben hindrar mig lite från att kunna gå i trappor.
Joey springer runt och leker med sin boll (som man har godis i) och är glad. Tills godiset tar slut, då blir det massa skällande och menande blickar mot mig.
Hans öron, som varit tejpade i 3 dagar har börjat lägga sig ordentligt nu, vilket är skönt! Även om jag faktiskt inte ska ställa ut honom så vill jag att hans öron ska vara normala.

Jag väntar på att min hundbok, "Stora boken om att skaffa och leva med hund", ska komma hem till mig.
Brukar inte läsa annat än Harry Potter, så vi får se hur det går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0