Svininfluensan

Jag har aldrig trott riktigt på att det är så allvarligt som det står i tidningarna. Jag är nog en av dom som skulle drabbas såfall för mitt immunförsvar suger. Nu är jag inte rädd för att få den nya influensan, får jag den så får jag väl ta det då.

Idag fick Tobias ett brev där han kan få sin vaccination, gratis. Han ingår inte i någon riskgrupp vad jag vet. Han blir aldrig sjuk så han måste ju ha ett bra immunförsvar.

Detta stör jag mig på:
1. Jag är tydligen inte tillräckligt viktig för att få ett sånt här brev.
2. Om jag nu vill vaccinera mig måste jag betala för det.

Nu ska jag deppa lite över hud oviktig jag är för Sverige innan jag sticker iväg till jobb.

Kommentarer
Postat av: Wille

Dom kommer skicka ut till alla mellan 19-29år denna veckan, jag fick mitt brev idag men inte filip. så du kommer att få oxå. Gratis.

Ska du träna imorrn? Hör av dig i så fall.

2009-11-04 @ 22:44:54
URL: http://willybruden.blogg.se/
Postat av: Jaanis

Jag fick också det idag.. Men jag tänker inte ta det jävla vaccinet!

2009-11-05 @ 18:18:29
URL: http://jawnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0