Otrohet och tillit

"Om Tobias sitter ska kolla på film med 4 tjejer, blir du inte orolig då?"  "Det är klart du börjar fundera"
Nej det blir jag inte. Det är klart jag vill veta vem dom är och varför jag inte får vara med. Men jag blir inte orolig.
Jag litar på honom till 120% och vet att han aldrig skulle gjort något.

"Det gjorde *** också" Jaha? Det är ju bra att hon gjorde det och jättebra att du bröt det förtroendet.
Tobias skulle aldrig vara otrogen mot mig, då menar jag ALDRIG! Han är en riktig man och en riktig man är inte otrogen. 

Jag förstår inte killar som säger att dom älskar någon och sen går och är otrogna. Det är väl inte kärlek? Jag köper heller inte ursäkten att "jag inte fick det jag behövde" (kärlek, närhet, sex). Är man i ett förhållande så pratar man väl med varandra? Man går väl inte till någon annan bara för att förhållandet inte är på topp Just då?
Ja tjejer kan vara jävliga men det är ingen ursäkt till att gå till någon annan heller. Berätta vad som stör er och om ni blir sårade av något så slipper ni såra tillbaka.

Sen förstår jag inte tjejer som tar tillbaka sina killar som varit otrogna. Vill ni verkligen vara med någon som är kapabel till att såra er så sjukt djupt och bryta ett förtroende? Hur ska ni kunna lite på killen igen?

Och ni som säger att Tobias visst hade kunnat vara otrogen är helt ute och cyklar. Han kommer inte vara otrogen, han är mer man än dom flesta av mina killkompisar någonsin kommer kunna bli.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Amen! :)

2009-05-06 @ 20:33:59
URL: http://svarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0