Har aldrig varit med om något liknande

Mötte Bk Kick idag. 1-1, vi skulle ha vunnit för vi spelade mycket bättre än dom!! Stör mig som fan.

Hur håller dom på egentligen?? Skriker "Fuck you" till domaren, slår folk i ansiktet, hotar med att döda folk.
Utlänningar! Det fanns nog ingen svensk i det laget och deras tränare va fan likadan. Den värsta av dom alla va faktiskt svensk, E.Palm tror jag hon hette. Bröt fan värre än vissa utlänningar. Men det var inte utlänningar, utan blattar.

Har inget emot utlänningar, men Blattar är nog det värsta som finns! Kommer säkerligen få folk emot mig men vafan. Håller man på som dom gjorde är det blattar. Har aldrig hört något lag hålla på så som dom gjorde. Riktigt jävla skrattretande!

Nu sitter jag och skrattar åt matchen, äter chips och spelar Wow! Pratar med Tobias också, han ska in i vakten om 40 min! Hatar det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0