Sammanfattning på helgen

Fredag, closing med Jaana, riktigt skojsigt tyckte jag. Åkte hem till Tobias direkt och åt lite chips och kollade på tv.

Lördagen börjades med tjat från mig så jag kunde få sova längre, även om det kanske bara var 10 min, det är mycket för mig. Wille hämtade oss ca 20 över 12 för vi hade vår sista grupp DM match. Vi vann med 5-2 och Moi gjorde ett snyggt solo mål! Grymt nöjd, med andra halvlek iallafall! Vi vann gruppen för vi hade bättre målskillnad!

Söndag har varit en rejäl slappedag för mig och Söten! Sov länge, åt frukost och mös. Sen blev det lite Wöw för båda och även GH! Börjar bli riktigt grym nu! Vi kollade lite på tv och sen blev det dags för Tobias att åka upp till Lumpen igen, det börjar bli riktigt jobbigt nu, suger extremt mycket. Tåget släppte av mig i kävlinge kl6, vinkade hej då till Tobias. Väl hemma så kollade jag på tv och nu har jag precis slutat spela.

Har skadat mina knän, orkar inte stå mer än 10 min utan att jag börjar kvida vilket börjar bli jobbigt! Ska vila från träningarna denna veckan och se om det blir bättre, vilket alla hoppas, eller hur?!?


Kommentarer
Postat av: J

Ja, hoppas dina knän tillfrisknar snart. GÅ TILL DOKTORN OCH KOLLA UPP DET DUMMER! :)

2009-03-23 @ 12:43:43
URL: http://jawnas.blogg.se/
Postat av: Johanna

6-3 faktiskt:P hehe. är det bättre med dina knä? =)

2009-03-24 @ 18:04:12
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0