Helgen i snabbrepris

Fredag: Jobb 9-13(ca). Spelade wow lite grann men kände inte att det va roligt så länge. Köpte hårfärg med Linda, Emelie körde oss hem. Klippte luggen på Linda och färgade hennes hår, SKITSNYGGT! Åkte till Tobias vid 8, kom på att jag glömt mina glasögon och linser, GAH panik utbröt i Linas huvud, ringde pappa och han skulle komma med dom till jobb på lördagen. Åt chips och dippa medan Tobias va tråkig och åt popcorn!

Lördag: Jobb 11-18 (jobbigt). Slapp kassan för en gångs skull för Anel va så snäll. Stod på bordet med Frida, vi ägde! Åt ryggbiff och pommes hemma hos Tobias. Köpte mer chips och dippa, Kräng jag vet! Spelade Call of Duty, 3 och 4 och såg på film.

Söndag: Åt frukost, spelade Call of Duty 3. Jobb 13-20. Mellan 18.00 och 19.30 blåste det buskar( tänk cowboy filmer) inne på BK! Satt och kollade på Kung fu Panda och åt King wings i 30 min. Träffade Emil och pratade. Kollade på Skins och nu ska jag sova!


Jobbigt att läsa? Jobbigt att skriva säger jag då, e sjukt trött. GONATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0