Shopping shopping!

Mitt i allt bestämde jag och Tobias oss för att åka till Center syd.
Köpte nytt wow så att jag fick ett eget account, äntligen.

Tobias köpte saker inne på Dressman, han fick ett presentkort när han fyllde år.
Han/Jag köpte även ett spel till hans xbox, "left4dead" heter det. Massa zombies bara.

Jag har köpt ett par gladiator sandaler, dock inte så höga som jag vill ha. Ska fortsätta leta och kommer köpa om jag hittar.

Imorgon är det Dm- match mot Eskilsminne (div.2). Ska bara ut och ha roligt, förhoppningsvis går det bra!
Tisdag, också match, fick frågan om jag ville vara med mot Teckomatorp. Klart jag vill spela!

Allt för idag! Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0