Sittin' on a bird

Nej, missade bussen 20 i 11, vilket hade gjort att jag varit i tid till jobb med ca 50 min till godo!
Nu blir jag istället 10 min sen, hoppas det inte gör något.

Ikväll blir det träning, fast fotboll denna gången!
Har längtat efter att få snöra på mig mina älsklingskor!
Nu när jag tränar upp min kondition så kommer jag nog orka mer på alla matcher.

När jag kommit hem efter fotbollen så måste jag städa lite.
Tidningar och kläder ligger överallt, och plast från alla ikea saker jag köpte.
Ska man passa på att dammsuga när man ändå är igång?

Tänkte lägga in några bilder från när Jennie fotograferade mig:



Det kommer komma fler sen men orkar inte lägga in dom nu.

Kommentarer
Postat av: [Jenniiies Fotoblogg ]

Svar; Ja jag vet, den är skiitcool :D

2009-07-28 @ 11:43:30
URL: http://jenniiesfoto.blogg.se/
Postat av: Sofie

Sv: haha, jag vet, vi är skitlika xD skämt och sido :P gud vad snygga bilderna blev! :)

2009-07-28 @ 12:50:23
URL: http://svarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0