El Capitán (som det heter egentligen)

Jag är fan grym, visste att jag skulle klara det.
Nu återstår bara att se om jag klarar pressen för steg 2!

Ingen träning idag, skadade foten igen.
Blev lite sent på jobb, drog på mig strumpebyxorna och sprang iväg.
Vinkade på bussen att stanna men den jävlen kör iväg och jag trampar fel.
Fick sitta och vänta på bussen till kävlinge, väl i kävlinge är tåget till landskrona försenat.
"Denna dagen blir bara bättre och bättre", tänkte jag då..

Väl framme i landskrona hämtar jag min plånbok och går till Espresso House, Jaana jobbade och var sugen på Chailatte, kände att jag behövde det för att inte flippa på nästa sak som inte gick min väg.
Ska dit igen om en liten stund och göra henne sällskap när hon är själv.

Ikväll ska jag äta upp tårtan som Jaana lämnade kvar igår.
Imorgon är jag ledig, haha OER-varning på BK och jag slipper nog det! Hoppas verkligen dom kommer idag eller imorgon eller på lördag. Alltså INTE PÅ SÖNDAG.

So long suckers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0