At the moment....

Sitter i en gul lång t-shirt och leggings.
Leggings har blivit mitt favorit plagg, det är något jag kan ha på mig hela tiden.
Det är både mysigt och snyggt, och väldigt bekvämt.

Mina senaste dagar har jag haft leggings och en lång tröja på mig.
Min inspiration kommer ifrån då jag såg en bild på en modell sitta på stranden i leggings och en tröja.
Alltså inte Lindsay Lohan, även om jag tycker hon är extremt snygg!

Nu sitter jag bara här, väntar på att klockan ska bli halv så jag kan gå till bussen. Ska jobba 12-cl (22), jävla skittid rent ut sagt. Tur att min pappa kör mig hem, annars hade jag suttit fast på BK över natten vilket jag inte är så sugen på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0