Wow nörd

Har varit hos mina kusiner idag, Sari fyllde 17 år! Fick prinsesstårta!! Älskar prinsesstårta, det bästa var att det fanns 2 att välja på, en som va som finlands flagga och en som Saris kompis hade gjort, riktigt gott!

Sen åkte jag hem till Tobias. Kollade på Top Model för jag missade det i veckan. Sen har jag bara spelat Wow! Vill få min gubbe till 80, även om det kommer ta sjukt lång tid att göra.

Kollade på "Trollkarlens Hemligheter" också. Roligt för oss att allt avslöjas, tråkigt för alla magiker!

Jag spelar wow, Tobias spelar GH och jag hoppas att jag får se "Skins" snart också vilket började precis!

Vår tränare ringde idag och berättade att vi ska börja styrketräna nu inför säsongen, Tisdagar, Torsdagar och Lördagar ska det göras. Ska bli riktigt kul, jag och linda kommer va extremt tränade iomed att vi kör boxning ibland. Beach 09 eller vad säger du?! Haha!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Låter meganice att ni ska börja styrketräna med! För min del blir det friskis och svettis xD haha!



Tråkigt det där med festen =/ Såg fram emot det! Men kul att den blir av iaf! Du får höra av dig om när ;) Ses på jobb! Puss

2009-01-12 @ 00:59:09
URL: http://svarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0