Shopping och träning!

Vaknade lite innan 9 idag men snoozade till halv 10 ungefär.
Efter det så gjorde jag lite sit ups och tränade armarna lite, och ryggen. Det var ett tag sen sist så jag kände att det behövdes.

Tog tåget till Tobias 11, vi handlade mat och stack sen ner till stan. Jag fick ett presentkort med 200 kr av min gudmor på H&M så jag köpte en mineral foundation, en pincett och en liten liten pensel till min concealer.

Nu sitter jag jag och kollar på tv medans Tobias spelar wow. Ska nog spela lite sen också, men inte just nu.


Jag köpte W1 för det var den ljusaste och jag har rätt så ljus hud.
Hoppas den passar bara, är inte bra på smink, bara på att sminka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0