Nyårslöften

Mina nyårslöften är att börja röra på mig mer och att spara pengar.

Min 20 års dag idag! Grattis till mig själv! Började dagen med att mamma och pappa sjöng och kom med varm oboy och en macka, vår tradition. Sen var det bara att hålla nyårslöftet! Började med min träning igen efter att julen och nyår varit i vägen med allt gott som kommer med.

Britney Spears träning för magen, ni hittar den här
30 crunches
15 sidocrunches på varje sida (om det heter så)
15 cykelcrunches på varje sida (kan vara påhittat namn)
15 benlyft

Tränade armarna också men jag har inte alla namn så jag skriver inte ut det för det är svårt att förklara.
Sen var det rätt ut i kylan för att gå en kvart innan det blev för kallt! Men det är bättre än inget och en bra början.

Börjar om med alla bilder också, så det blir rätt.

3/1-09



Nu ska jag städa mitt rum och min garderob och sen fortsätta att gå in mina skor, bild på dom kommer tyvärr inte förrens till helgen för det är en liten hemlighet hur dom ser ut.

Kommentarer
Postat av: Sofie

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!! :D Hoppas du fick ut din syster ;)

2009-01-03 @ 17:26:03
URL: http://svarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0