Jobb och sista minuten köp

Idag har jag jobbat 11-14/16-21. Ganska skönt men det kom ingen från ca halv 8 - 9, riktigt dött rent ut sagt. Men vi fick klart allt till 9 så vi kunde sluta direkt.

Under min rast kom Linda och hon åt på Grafitti. Vi köpta även dricka till imorgon, Malibu och en Xider till mig och Passoa och en Xider till Linda. Ska göra lite drinkar imorgon till mig själv dock för jag ska inte dricka upp hela eller bjuda slut på den.

Imorgon ska jag sova ut länge och bara ta det lugnt fram tills Terese kommer, ska göra det sista på Lindas klänning också. Och försöka fixa baksidan på min klänning också, vilken har blivit extremt kort! men det gör inget för jag ska rocka den ändå utan att se slampig ut!

En sak jag glömde köpa var strumpebyxor! Måste ha något på benen så att jag inte fryser sönder dom! Plus på att skorna inte ska skava så mycket vid hälarna heller!

Nu stänger jag av och säger Gonatt till alla som läser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0