Jobb och mysa med Tobias!

Idag ska jag jobba 16-20 istället för Jaana, hon tar min tid på söndag, 10-17. Det tackar jag extremt för, hade inte fått träffa Tobias alls denna helgen annars, om man räknar bort att vi bara ska sova tillsammans. Vill ju umgås också! Så nu har jag hela söndagen på mig att ligga och mysa med honom!

Idag ska jag först sola innan jag ska jobba, fast bara 8 min denna gången så jag inte bränner mig igen. Mina fräknar ska ju som sagt bara synas och så vill jag bara se extremt fräsch ut istället för sjukligt blek!

Nu sitter jag och kollar på Oprah, det handlar om en familj på 4, två brödrar och då mamma och pappa. Den ena brodern ville döda hela familjen och hans bror och mamma dog.
HUR SJUKT ÄR INTE DETTA? hur kan man vilja döda sin familj!?!?! Fattar ingenting!

Nu kan jag inte kolla på det mer för jag blir bara sur! Ska snart bege mig ner och få lite färg! Peace

Kommentarer
Postat av: [ J e n n i e s F o t o b l o g g ]

Svar; Tack så mycket :)



Ja sorry att jag inte gjorde det nar vi bestamde det, men fick migran :S Klart jag kan göra sag till bara !

Jag kommer på er fest förresten, så du vet :D

2009-01-30 @ 13:57:23
URL: http://jenniiesfoto.blogg.se/
Postat av: Jaana

Ah, där ser man! Varsågod ;P

2009-01-31 @ 12:45:33
URL: http://jawnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0