Jobb och ingång av mina höga skor!

Idag har jag och Tobias varit på center syd, han köpte två byxor till mig, ett par jeans och ett par mjukis, det var mina presenter. Själv köpte jag två basic tröjor, en grå tshirt och ett brunt linne. Tobias köpte en fin jacka och vi åt på Grafitti.

Sen jobbade jag, 16.30-stängning. Sen när jag kom hem så gick jag in mina höga skor som jag ska ha på mig på maskeraden på fredag, riktigt fina är dom, lite sex and the city känsla faktiskt.

Nu har jag bara kollat på tv lite, är trött så ska sova snart.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Svar: Hahah ja xD



Oooh så du har med en blogg :D mohaha ;)

2009-01-03 @ 00:13:54
URL: http://svarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0