Härligt härligt, men farligt farligt

Tobias va hemma denna helgen. Riktigt härligt faktiskt. Har saknat honom extremt mycket, fast det bara gått en vecka. Efter jobbet i fredags så åkte jag med honom hem och sov hos honom.

Upp tidigt på lördagen för att träna med laget. Vi körde step (tror jag) som uppvärmning. Det var inte så jobbigt som jag trodde, var knappt anfådd. Sen kom det jobbiga, blev indelad i grupper och skulle göra diverse övningar 1 minut på varje, två varv! Blev så svettig så det inte var riktigt sant, men det var skönt.

Skadade dock mitt lår under första övningen så jag hade ont hela träningen men det gjorde inte att jag slutade helt, gjorde så mycket jag kunde!

Tobias tog tåget kvart i 1 hit och vi bara tog det lugnt, åt en massa godis, vilket blir farligt för vi äter ganska mycket.
Sen på kvällen gick vi till Emelie, hon hade inflyttningsfest. Det var trevligt, jag och Tobias satt och töntade oss i soffan och rappade en hel del! Hobbyblattar, jajamänsan!

Idag kollade vi på Finding Neverland på morgonen. Sen åkte han hem, vilket var lika jobbigt som förra gången då jag åkte från honom. Nu sitter han där uppe bara.

Jag och Linda gick och köpte popcorn och chokladpudding, sen såg vi Finding Neverland. Den var riktigt bra så det gjorde inget att jag såg den 2 gånger.

Nu sitter jag bara här, är inte alls trött. Imorgon ska jag ut och jogga och sen träna kroppen också. Jobb klockan 5 så jag kommer vara trött på kvällen.

Nu ska jag upp och fixa det sista på mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0