Luktar läder

Det blev ett snabbt inlägg nu innan jag ska duscha. Köpte nya skor idag! Dom är så snygga! Jag och Linda ska dela på dom för vi vill båda ha dom..

Här kommer bilder på mina skor, the collection is not complete!!!

Har haft dessa ett bra tag nu, dom var svarta från början men jag sprejade dom glittriga.



Dessa har jag också haft i evigheter. Har dock aldrig använt dom vilket kan ses på att prislappen sitter kvar!


Mina nyårsskor! Älskar dessa, så sjukt snygga. Har inte pallat ta bort prislappen helt, hahahah. synd att bilden är suddig.


Mina sex and the city skor! Hade dom på maskeraden. Nästan för höga, 11,5 cm! Det gjorde ont kan jag säga!!


Fin fina skor!! Ser lite slitna ut men det gör dom bara ännu snyggare!


Dom nya äckligt snygga och äckligt höga monstergladiator skorna!! 12 cm höga med 2 cm plåta! Fuck me !!!!!


Alla pengar går till skor! Det kommer säkert fler snart, får se om man hittar några! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0