Jobb jobb jobb!!!!

Idag har jag jobbat Lite, betonar lite för det var 2,5 timme ungefär :p men det gör inget för jag skulle inte jobbat egentligen!
Ska jobba hela helgen! Tycker inte om att jobba helg för det är endast då jag får träffa Tobias, vill träffa honom mer än vad jag gör.

Långdistansförhållande suger verkligen! Tycker det är så extremt jobbigt att få bara få prata med honom 20 min, inte ens varje dag! Sms blir det ju lite grann på kvällarna men det är Fan inte samma sak! vill bara att han ska komma hem så vi kan flytta ihop...


Fler bilder:


Jag vet att dom nästan ser likadana ut men jag gillar dom extremt mycket!

Kommentarer
Postat av: Jaanis

Gillar den med leendet! Mer smile åt folket!

2009-02-26 @ 11:31:55
URL: http://jawnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0