Info om vår Black&White fest

Det har blivit några missförstånd angående vad man får och inte får ha på sig på vår fest, jag ska reda ut allt här:

Tema: BLACK&WHITE

Tillåtet:
Helvit klänning, vita byxor, vita tröjor, vita tröjor med tryck (svart tryck då)
Helsvart klänning, svarta byxor, svarta tröjor, svarta tröjor med tryck (Vitt tryck då)
Svart/Vit klänning, Svart/Vita byxor, Svarti/vita tröjor
Svarta eller vita skor.
Tryck osv måste vara svart eller vitt.

Vi tvingar inte er att köpa nya kläder. Har ni bara mörkblåa jeans är det tillåtet. Har ni inte kritvita kläder så kan man ta beige(så nära vitt som möjligt), dock inte ljusljusrosa/ grön/ blå osv.


Ej tillåtet:
Kläder med FÄRG utöver svart och vitt.
Smycken med färg som tex rosa, gul, röd
Nagellack och läppstift i färg som tex röd
Strumpebyxor i färg som tex, gul, röd

Kommer ni i armband, halsband, ringar, öronhängen (accessoarer menar vi då) i FÄRG kommer vi vänligen be er att ta av detta.

Har ni några frågor om detta så hör av er, antingen till mig eller Linda!
Hoppas att man följer spelreglerna, det kommer göra festen mycket rolig! :D

Kommentarer
Postat av: Jaana

Hur kan det bli missförstånd med det? Svart/vitt betyder svart/vitt, inte något annat :P Jag klurar fortfarande på vilken av alla mina svarta klänningar jag ska ta! Wihi, kul ska det bli!

2009-02-02 @ 23:17:45
URL: http://jawnas.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag tyckte det var solklart :D haha

2009-02-06 @ 12:20:53
URL: http://svarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0