Helgen sammanfattad

Denna helgen har jag tillbringat med Tobias!
I Fredags så såg vi en film, kommer inte ihåg vad den heter. Den gick på tv iallafall.

Igår så va det kalas för hans bror Philip så det kom lite folk. Vi åt någon god gratäng och tårta! MUMS Sen kollade jag och Tobias på "The Red Baron", riktigt bra film! och Madagaskar 2, riktigt rolig, älskar Zebran!!

Idag fyllde hans bror 18 år. Deras morfar kom och vi åt kakor och tårta. Jag har även sökt ett jobb idag så håll tummarna att jag får det! Mitt ena ögonlock har svullnat, det kliar och gör väldigt ont när jag blinkar. Nu ska Tobias spela och jag ska läsa "Allt om Historia" och sen kolla på tv. Vi ska ta tåget kvart i 6 för Tobias ska tillbaka till lumpen och ännu en vecka utan honom börjar.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack!



Naw, måste vara jobbigt för dig nu när han är borta så mkt =/

2009-02-08 @ 16:44:19
URL: http://svarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0