Vet inte varför det inte funkar!

Har precis ätit världens godast kycklingsoppa, hot and spicy säger jag bara! Rikigt krämig och mättande! Det blev till 2 portioner så kan äta det imorgon också!

Mitt under skrivandet så ringer chefen från glumslöv, har fått mina första tider där. Är RIKTIGT nervös! Allt kommer kännas så nytt, vi får se hur det går.

Känner för att julpynta! Har dock inte så mycket julsaker än men det jag har ska fram. Vill pynta riktigt ordentligt för jag älskar julen, speciellt om man tänker stort, typ jul i usa! Helst jättestor gran och överdrivet med saker överallt.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Det är typ så jag vill ha det hemma!!!!

2009-12-04 @ 23:13:57
URL: http://svarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0