There it is

Imorgon har jag förhoppningsvis träningsvärk i överkroppen.
Tog i ganska rejält på gymmet så vi håller tummarna!
När jag tränar använder jag oftast maskiner men då och då lösa vikter.
Såhär har jag tränat idag:

1. Biceps
3 x 15 (kabelmaskin)
3 x 15 hammercurl (fria vikter)


2. Axlar
3x 10 (maskin)
3 x 15 axellyft framåt med hantlar


3. Bröst
3 x 15 (maskin)
3x 15 flyes


4. Triceps
3 x 15 pushdowns
3 x 15 dips

5. Övre rygg
3 x 15 (maskin)

6. Lats . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ( www.muscles.se )
3 x 15 latsdrag

7. Nedre rygg
3 x 15 hypersträck


Nu vet jag inte om alla namn är rätt men det är iallafall detta jag gjorde idag.
Nu ska Joey och jag gå en liten runda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0