Keep on rollin' bebe

vaknade idag av att mitt andra öga svullnat upp och blivit helt rött, en vacker syn kan jag säga. Lär ju få slänga allt i tvätten så Tobias inte får det, tydligen smittar det också.

Jag ska faktiskt träna, dock först efter jag diskat och plockat lite kläder. Blir underkroppen idag, ben, rumpa, vader och mage. Har faktiskt lite träningsvärk i både armar och rygg.

Om 2 dagar muckar Tobias! Hur härligt känns inte det?
Dock kommer han inte hem förrens på lördag för han ska till Göteborg med sina vapendragare för att fira.
Synd dock att hans första utgift från muckbidraget blir för att ta tåget hem, du hade nog inte alla hönsen hemma när du tog det beslutet sötnos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0