Plugghästen Lina

Fick äntligen tummen ur röven och gick till kompetensforum och pratade med en studie- och yrkesvägledare.
Ska börja att plugga Matte för det kunde man göra på distans, sen får jag se hur det går och söker kanske in så jag kan läsa upp Fysik, Kemi och Biologi till våren istället.

Måste dock dit igen för att jag hade inte mina betyg med sig och det måste man ha om man ska söka in, tydligen!
Ska dit imorgon och sen går det förhoppningsvis snabbt att börja plugga, och lätt kan man ju alltid hoppas på att det är!
Känner lite att jag tagit vatten över huvudet när jag ska plugga matte på distans! Hatar matte och fick precis G i matte A.


Tränade idag, bara lite dock för jag tyckte det va så jävla tråkigt.
Nu ska jag städa innan jag ska göra mig redo att gå till jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0