Lite svårt nu.

Vaknade 9, snoozade till 10. Visst är det skönt att bara kunna ligga kvar hur länge som helst?
Dock skulle jag tränat 10, åt frukost halv 11. Sen städade jag lite och satte mig framför datorn ett par timmar.

14:00 begav jag mig till gymmet. Växlade mellan att jogga och gå i 40 min, mest joggning dock i högt tempo vilket jag är rätt stolt över! Sen blev styrka en kvart för sen blev det tråkigt.

Känner att jag ät inne i en bra och nyttig fas. Tränar ofta och äter mat fast nyttigt.
Till frukost åt jag en dubbelmacka med philadelphia på båda sidorna, 2 ostskivor!! och tomat! Till det drack jag juice och te.

Nu ska jag snart äta igen och då blir det Kycklingklubbor och ris som precis kokade över! AJAJ varmt vatten gör ganska ont!
Till det blir det bearnaisesås, fusk såklart men vem orkar göra riktigt?

Till er som kanske trodde att jag tränade och åt för lite, vad säker ni nu?
Ja jag kollar efter kalorier men det är inte så att jag räknar, "Nu har jag ätit 100 kalorier så nu måste jag träna bort det"
Kollar så jag vet på ett ungefär så att jag inte kommer över dom 2000 som jag ska äta iomed att jag tränar så mycket som jag gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0