I want I want!

Okey, har kollat upp lite proteinpulver och lite tabletter.
kommer inte använda några bantningspiller eller gå på några jävla pulver dieter!

Ska dricka proteindrinkar så att jag "förbränner fett och får väldefinierade muskler"
Nu när jag faktiskt fått något sånär synliga muskler vill jag bara att fettet ska bort så dom syns ännu mer!

Har hittat lite olika på gymgrossisten.se och ska nu bestämma mig för vilken av alla som passar mig bäst!

Ikväll blir det mys med tobias, ska poppa popcorn och kolla på någon film fast nu blir det datorn och The Rachel Zoe Project!

Kommentarer
Postat av: [Jenniiies Fotoblogg ]

Tack :)

2009-08-09 @ 21:18:04
URL: http://jenniiesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0