Fake fake fake

Åt ost och skinkmacka med philadelphia till frukost idag!
Blev såklart inspirerad av Espresso House Grillade Ost och skink macka!
Drack te och jucie till så kändes det lite mer EH på det hela.

Nu sitter jag bara här, måste ladda min mobil, måste städa, måste diska, en jävla massa måsten!
Har en känsla av att allt bara blir för mycket ibland.
Tobias är nästan aldrig hemma och det sliter som fan på mig för jag måste göra allt här hemma, vill ha honom här när jag inte orkar städa eller diska. Behöver honom när jag är ledsen och när jag behöver avreagera mig på någon.
Han vet om att det inte är riktat mot honom men han låter mig skrika ändå.

Jaana har varit en klippa, kan inte förklara riktigt men hon vet hur jag känner när det känns som om att luften bara tar slut och du vill bara krypa under täcket och gömma dig.
Nu åker hon till Grekland en vecka och det känns faktiskt lite hopplöst nu.
Vem ska jag nu kränga chips och godis med för att sen klaga på att vi kommer bli tjocka?
Hoppas veckan går snabbt, tur är att Tobias kommer hem till helgen så jag inte är helt ensam!


Kommentarer
Postat av: JanBanan

Jag finns i ditt hjärta... HAH.



Nämen,veckan kommer gå jättefort :) Sen kommer jag hem och berättar om alla hemska insekter jag sett! Det ser vi fram emot!

2009-08-06 @ 00:28:25
URL: http://jawnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0