Solen skiner, hoppas på lite färg

Frukost:
Yoghurt Vanilj/Jordgubb
2 mackor med rökt kalkon


Lunch:
Mackor
Te
Äpple


Middag:
Makaroner med falukorv

Det blir ganska enkelt idag. Är sjuk så kommer nog äta mer eller mindre, förhoppningsvis mer för jag behöver krafter idag så jag inte ligger och deppar.
Solen skiner så jag har tagit fram min bikini för jag ska sola!

(jag vet att jag är smal, men alla dieter är inte till för att gå ner i vikt.
Jag äter ganska mycket för jag bygger muskler vilket jag behöver.
På lördag börjar vår serie och jag måste bli starkare i kroppen.
Hade jag velat gå ner i vikt hade jag inte ätit det jag äter.
Visst jag kommer säkert bli av med lite fett men det ersätter jag med muskler.
Så ni som klagar, va tysta)


Kommentarer
Postat av: Jaanis

Rawr, du är skitsnygg! Nu fick jag lite motivation till att börja träna stenhårt!

2009-04-19 @ 21:08:09
URL: http://jawnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0