Ny dag, nya krafter (hoppas jag)

Som jag berättat innan så har vissa tjejer på mitt jobb börjat på en diet, CRAZY diet skulle jag säga.
Nu har Tobias åkt så idag började jag min diet. Det kommer inte vara så galen, bara lite annorlunda från det jag brukar äta.

Frukost:
Stekt ägg (vispat)
Macka med chilimarinerad kalkonbröst
En kopp te.


Middag vet jag inte än, börjar jobba 5 så mina mattider blir lite rubbade. Det får bli lunch vid 3-4 istället och sen något lätt när jag kommer hem. Ska försöka variera min mat och inte äta så mycket på jobb. Ska träna mig i form inför beach 09 också, så det lär inte bli någon svältdiet då man måste äta mycket om man tränar mycket!

Nu ska jag göra lite situps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0