Helt jävla galet!

Matchen idag. Vad hände? Seriöst så var dom inte duktiga för 5 öre! Dom chongade hela tiden och klagade, FÖR DET GJORDE NI.
Fick rött kort (2 gula). Första kortet så ramlar jag in i spelaren, med kraft iofs, så att båda ramlar. Andra kortet är en klockren kroppstackling som dock gör att hon flög 2 meter kändes det som. Det förtjänade inte ett gult kort.
Jag spelade EXAKT lika tufft som jag gjorde igår. Vet att det tillåts mer i div 3 men kom igen nu, lite får man ju tåla. Dom föll som dominobrickor allihop. Kasst att man inte kan stå upp och spela fotboll, men det är ju just det som är problemet, dom kunde inte spela fotboll, inte något bra iallafall. Domaren var inget vidare heller måste jag säga.

Irriterad? JA! Förtjänade inte att bli utvisad.

Kommentarer
Postat av: Jaanis

Haha, du är grym! :D Tackla skiten ur dem!

2009-04-19 @ 21:10:02
URL: http://jawnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0