Helg, match och adjö

Tobias har varit hemma hela denna veckan, härligt!
Vi har spelat fotboll och myst en hel del!

Match idag, mötte häljarps juniorer. GRYMT duktiga. Vi däremot var inte så bra, det stämde inte riktigt. Dock tyckte jag att dom spelade ganska fult, speciellt nr 11. Hoppade upp mot Linda och klängde, rev henne på ryggen så hon har märken där nu. Slog efter henne också gjorde hon. Så sjukt onödigt att börja provocera på det sättet.
Dock så satte jag dit en fin tryckning på henne, hon började skälla lite på domaren, fick gult kort, borde fått rött!
Sen så va det ju en blond liten tjej som jag puttade på lite, hon ville nita mig, lycka till, så töntigt!

Tobias åkte till lund vid 6 för att åka upp igen. Han ska vara ute i skogen denna veckan, Strapatsen tror jag det heter.
Dom får inte ha mobiler med sig så kommer inte få prata med honom alls förrens på söndag.
Sa precis hej då, gråter floder nu, fast jag lovade honom att jag inte skulle. Det kommer vara grymt jobbigt.
Får se hur jag klarar denna veckan utan att få höra hans röst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0