2 flugor i 1 smäll!

Spelade match idag mot Sösdala (med b-laget), vi vann med 2-0 varav ett var mitt! Äntligen kan jag tycka!
I halvtidspausen fick vi reda på att Wormo förlorat mot Harlyckan! Det betyder att vi är ett steg närmare div 3!

Visst, Harlyckan hade spelare från div 2 men det betyder inte att det är så mycket svårare, tycker jag. vet dock inte var i 2an dom ligger.
Nu ska vi vinna våra 2 sista matcher så är det klart. Vi behöver bara vinna 1 men varför sakta av i fart nu, har inte förlorat en enda match! Det är en stor prestation tycker jag!

Nu ska jag ladda inför matcherna, även om det är en vecka till nästa match, ska vara extremt laddad så ingen kan stoppa mig (inte många som kan det ändå hihi).

Nej nu måste jag nog sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0