Lägenhet, ja eller nej?

Jo vi har hittat en lägenhet! fast den ligger lite ute på landet. Det är en man som hyr ut den och vi är riktigt sugna på att hyra den. Det är bara jag som är lite tveksam! vill flytta, men det är en bit utanför kävlinge. Måste verkligen skaffa körkort nu såfall.

Det är en 3a vilket är bra för då kan vi bo där ett bra tag. Vi får en egen trädgård där jag får göra i princip vad jag vill. Det är nästan helt nybyggt men vi får ändå göra vad vi vill, så länge det blir ordentligt gjort såklart. Det kostar 4500/ månaden inkl. värme, vatten och el. det är riktigt riktigt billigt.

varför tvekar jag då? kanske för att jag är osäker på att jag ska ha råd sen när Tobias ska göra lumpen? Det är en av anledningarna. Jag blir nästan tvungen att ta körkort om jag ska slippa cykla. Det blir dyrt det också. Jag måste bestämma mig iallafall, snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0