Mycket nytt

Nu har det gått 2 veckor sedan jag skrev sist, det har hänt en del som jag tycker är värt att skriva om.

1. Studenten. Tog den för 2 veckor sen, helt sjukt. Alla trodde att jag skulle ha ångest dagen efter när jag förstått att jag inte ska tillbaka till skolan mer, men icke. Har ingen ångest, är bara uttråkad nu när jag inte har något att göra. Sitter bara hemma varje dag och kollar på tv, riktigt tråkigt!

2. 1 år med Tobias. Den 16/6 firade jag ett år med Tobias, ett år som har gått riktigt snabbt, för snabbt. Det har varit det bästa året i mitt liv hittills, har känt mig så full av energi.

3. Arbetsförmedlingen. Har skrivit in mig och varit på möte. Fick ett jobbförslag som jag sökte och dom ska ringa mig imorgon, så jag håller tummarna! Måste tjäna pengar och måste ha något att göra så jag inte dör av tristess.

4. Liseberg. Va på Liseberg igår med Linda, Tobias, Terese, Lollo, Jocke, Zander, Robert, Danne och Stefan. Grymt roligt, Åkte kanonen, vilken karusell! Vilken fart man åker ut i. Helt sjukt. Sen åkte jag Balder också, älskar den! Åkte en massa andra också men inget som är i närheten av Balder och Kanonen.

Här kommer lite bilder:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0