Träningvärk!

Idag har jag träningsvärk! Sjukt jobbigt men ändå extremt skönt, älskar träningsvärk. Box är roligt och det vill jag fortsätta med varje måndag. Skulle först träna med Terese idag igen, men sen skulle jag klippa mig och sen blev det inget alls! Frisören hade glömt sina saxar på jobbet så jag får vänta tills hon kan igen.

Igår så var jag och Tobias ute och åt på Stäket i Lund. Till förrätt åt jag Vitlöksfrästa tigerräkor och Tobias åt S.O.S, en silltallrik. Båda två tog Mixed grill, oxfile, fläskfile och ryggbiff med rödvinssås! Det smälte i munnen på oss. Efterrätt blev daimglass till honom och panacotta till mig, med jordgubbar till! Längtar extremt mycket till sommaren nu.
Sen åkte vi hem och vi förlovade oss! Har varit tillsammans i 1 och ett halvt år så vi valde igår vilket var passande.
Har fortfarande inte vant mig vid att ha en ring på fingret, men det kommer väl det också!

Imorgon ska jag jobba, 9-14. Sen ska jag jag träna lite och sen vidare till tobias!

Kollar på "Pregnant Man" på 5an nu, tycker det är så skumt att han är gravid! Det hade aldrig gått i Sverig då man måste steralisera sig om man byter kön, det har jag läst iallafall. Jag förstår att folk reagerar starkt på att en man är gravid, men jag förstår inte varför man måste va så elak och hatisk. Barnet kommer ju få en familj iallafall och det mer än vissa har.

Kommentarer
Postat av: Sessan

Aw, grattis till förlovningen! :D Och så sant om det du skrev om Pregnant Man..

2008-12-18 @ 00:50:39
URL: http://sessisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0