Nytt från mig!

Min blogg har klyddat så jag har inte kunnat fixa med min nya design som jag hade planerat. Får försöka igen och se om det går.


Jag och Tobias tackade nej till lägenheten pga att vi kände att vi inte skulle ha råd med allt. Nu har vi istället satt upp oss på en 2 i kävlinge istället så vi får hoppas på det bästa.

Nu har jag bestämt mig för att börja träna min mage igen efter alla milkshakes på jobbet! Vilket också har hjälpt till att jag nog fått tillbaka min magkatarr!
Ska börja äta nyttigt igen eftersom det både hjälper mot min mage och min kropp gillar alla nyttigheter.

Har hittat ett träningsprogram för magen som jag ska göra ca 2 dagar i veckan för att få tillbaka min snygga mage som jag haft innan. Ska även försöka hålla koll på vad jag äter så att jag inte försvårar min träning.

Målet är inte att gå ner i vikt utan att få snyggare mage(benen, ryggen och armarna är rätt så snygga redan). Förstår ju att jag kommer förlora några kilon men det är inte det jag är ute efter.

Tänkte att jag kanske ska lägga upp bilder på hur magen ser ut, ungefär som före och efter bilder.


Nu tänkte jag att jag skulle få min skönhetssömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0