Ny frisyr á la Paris Hilton

Nu har jag bestämt mig, ska klippa mig igen. Har letat som bara den efter en frisyr jag vill ha och nu har jag äntligen bestämt mig! Ska klippa mig som Paris Hilton! Sjukt snygg frisyr och jag hoppas att den blir lika snygg på mig! Har förälskat mig i kort hår (även om jag saknar mitt långa ibland) så det blir ännu kortare nu.

Nu har jag snart också klippt av allt mitt dåliga hår och kommer få min naturliga hårfärg igen, råttfärgat/askblont. Ska börja om på nytt och hitta en fin färg också. Ska även börja köpa hårinpackningar så mitt hår inte förstörs igen.



Såhär ser den då ut, kortare än jag klippte mig sist.
Här är har ni en länk så ni kan se hur den ser ut från olika håll

Sen måste ni också se Britney Spears nya video. Låten heter Circus och är riktigt bra. Gå in på youtube.com och kolla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0